Perlukan hadir tembok yg memisahkan sebuah hubungan. Pada dasarnya, semua hbgn bjalan lancar jika bukan timbulnya penghalang dari pelbagai pihak. Bukan kah begitu? Hehe.. Semacam poyo kan aku nak tulis begini. ntah.. mungkin aku rasa bosan. So, aku coretkan sepatah dua rangkap apa yg aku fikirkan sekarang. Padahal, assgmnt berlambak nak hanta lusa. Thehe. Kalau fikirkan balik, manusia senang nak berubah fikiran. Dalam sekelip mata macam2 boleh jadi. So, aku harapkan hidup aku baik-baik saja. Aku sedikit fobia kalau nak dengar kesah cinta tak kesampaian sebab byk halangan dlm hubungan. Aku tau jodoh tu letaknya pada ketentuan Tuhan. Tapi tak salahkan mencuba untuk menghindar dari perkara buruk berlaku. Berusaha selagi terdaya. Ego. Dalam aku berusaha nak baikkan hubungan aku, aku ada rasa kasihan jugak tengok yg lain tak tahan nak pertahan hubungan mereka padahal dua-dua sama suka. Ego cukup tinggi. Kadang2 aku semacam tu. Tapi, aku mudah beralah. Aku tak suka sangat tengok org ego nya tinggi. Apa kau nak guna dgn ego kau tu? Kalau boleh jual takpa jugak kau nak gadai sana kemari. Come on la.. Org ketiga. Ni yg selalunya terjadi yg kerap rosakkan hubungan. Sebab utama bukan salah org yg baru datang tu. Tapi, ini berkaitan iman masing-masing samada pihak boy/girl tu. Kalau hati kau teguh pada yg satu, org ke-tiga yg nak rosakkan hubungan bukan masalah yg besar bagi korang. Kalau salah sorang dr korang yg tak bagi respon, takda la salah faham akan berlaku. Ingat. Kuatkan hati tu, jangan nak cair sgt hati kau bila org lain kau baru kenal nak goda kau. Tahan nafsu kau tu. Bersyukur itu penting. Entah2, kau jugak kena tinggal nanti. Salah siapa? Ni aku beringat pada pasangan yg masih syg kat hubungan masing2. Kalau kau mmg buaya, aku taknak komen. Gatal sgt garu lah! Benci spesis ni. Family. Big problem jika family pasangan kita tak suka tgok hbgn kita. Aku harap aku dpt jauh-jauhkan la mslh ni. Kalau berkaitan family ni, agak besar jugak la potensi untuk menyebabkan hubungan tu tak dapat nak diteruskan. Haish. Lagi-lagi kalau berkaitan dgn anak emak. Huh, masalah tuu. Nasib baik aku bukan begitu waima aku anak bongsu kan? Syukur. Heee :D Fitnah. Ni, pasal org buat reka cerita. Tokok tambah. Dicampur garam, ajinomoto secukup rasa. Sedap tuu. Pernah dulu aku dibuat begini rupa. Tapi, takpa la kan? Kalau tak makan garam, itu bukan hidup namanya. Malas aku nak ceritakan kisah tu. Biarlah aku ja yg tau. Tapi, sakit jugak hati aku dibuatnya. Ok, stop.