mencarutmengarutmelalut

Aku bukan anti-sosial. Kalau lagak kau macam sial sapa kau mahu aku tunduk untuk beri muka. Dan aku juga bukan friendly. Kau faham aku cakap? Itu memerlukan untuk kau memerah otak apa aku maksudkan. Kau tak perlu buat aksi lucu yang membuat kau menawan seolah badut di dalam sarkas untuk usik-usik org. Aku tau apa 'agenda' kau. Aku rasa sikap kau tu menjengkelkan setiap umat berada di depan kau. Sumpah kau buat aku jijik. Dan aku semakin loya.. Tapi aku penasaran sedetik. Adakah aku seorang berperasaan begitu. Aku kurang menyukai sikap seseorang yang tidak menghargai jika kau bawak anak gadis org sesuka hati. Senang-senang kau nak humban nyawa anak org. Kalau kau pikat anak gadis org, biarlah kau hati-hati bawak dia. Lainlah kau bawak anjing. Mati pun takpa kalo sikap kau yg bangsat.

Ahh? Bebelan aku tidak henti. Apa aku peduli ttg kau? Rasanya aku ptut peduli. Sebab si gadis itu adalah teman aku kau tahu itu? kamoonn laa. Kalau kau nak pikat bukan begitu caranya....